Alla inlägg den 14 april 2010

Av Emma Olofsson - 14 april 2010 18:53

när jag var liten hade jag några udda ideér, min kille skulle ha bil & vara rik, resten sket jag i, nu ska ni veta att jag var LITEN! innan ja ens dejtade killar överhuvudtaget. men som sagt rik & bil skulle han ha, helst en fiiin bil. ;) men senare i livet, så ändrades det. jag sket i rikheten & bilen. & utbudet blev större, & visst jag har väl alltid varit killens sista val. såå fått nöja med med allt.. hah nejj fan!

nån stil ska karln ha.

 

här är 2 punkter hur absoult han inte ska vara.

 

1. söndersupen.  / röööd ögd, fett hår & sluskig. usch! nå måtta får det vara.

 

2. störig mot allt & alla. / tex mot utlänningar. neej sååånt tolererar inte jag! inte sån som baa; haah kolla negern! usch, sånt är bara barnsligt.

 

nu har ju alla olika smaker & det ska man inte klaga på.me så här tkr jag! (:

 

men nu,

 

2 punkter hur han ska vara.

 

1. snäll&trevlig. / mot mej, mot mina vänner & min familj. kunna ta en fika med min mamma, & typ snakka & dricka nån öl med pappa ! :)

 

2. tka om samma saker. / typ såå man inte bråkar så mkt. men allt behöver han inte tka om nej nej =) men det mest. man ska ju ha olika åsikter med =)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards