Direktlänk till inlägg 7 april 2010

tråkigt liv :)

Av Emma Olofsson - 7 april 2010 16:04

1. En helt random brud kommer fram till dig och säger: "hej Vem är du?" Vad svarar du? 

hej, emma, vem är du själv ?

 

2. Vad var det senaste du stoppade i munnen ?

en donut ;D

 

3. I ditt senaste sms står det ?

pussbrottas;) <3 

 

4. Vilken är den senaste låten du lyssnade på ? 

black eyed peas - bom bom pow

 

5. Var är din pv/fv just nu ?

har ingen såå haha

 

6. Välj ett ärr på din kropp ?

ett litet över läppen, va de kommer ifrån vet ja inte :O

 

7. Vilka är din favorit färger ?

svart,rosa,blå,grön och några till :)  

 

8. Vilka i ditt liv litar du på ?

mamma,josie,caroline & sandra&pernilla <3

 

 9. Om du skulle byta namn, vad skulle du heta ?

vanessa, eller njaa, typ louise, som är mitt andra namn:)

 

10. Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon ?

bli fundersam & ba; skojaru ?

 

11. Hur ofta svär du ?

varje dag,

 

12. Litar du på alla din vänner ?

neej. men en del<3

 

13. Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken ? 

mjoo, de ligger i släkten de så ;)

 

14. Tror du allt som händer har en anledning ? 

inte allt, men en del såklart

 

15. Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande ?

otrohet,falskhet,inte kunna lita på sin partner & så

 

16. Vem av dina vänner skulle passa bäst som prostituerad ? 

josie ofc ;)  

 

17. Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast ? 

ärlighet,snällhet,humor :)  

 

18. Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmaste framtiden ? 

kunna spela gitarr :)  

 

19. Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa ?

mamma & sen farmor <3

 

20. Tror du att du skulle bli en bra förälder ?

det tror jag :)

 

21. Vars togs din profilbild ? 

på toan(: 

 

22. Ärligt, vad tänker du just nu på ?

en person;)  

 

23. Vem känner dig bäst ? 

mamma,carro&josie<3 

 

24. Vad är helgens planer ? 

Ta det lugnt, vara med kompisar.

 

25. Vad har du på dig just nu ? 

svarta mjukisar& grå tröja :)

 

26. Har du någonsin slagit ett träd ? 

aaa

 

27. Har du någonsin smygit ut ur huset ?

Ja.

 

28. aldrig sova eller aldrig äta ?

Aldrig äta.

 

29. Är du en morgon människa eller en kvälls människa ?

Kvällsmänniska.

 

30. Finns du där för dina vänner ? 

Alltid!

 

31. Gillar du att umgås med andra människor ? 

Ja, träffa nya är också kul!

 

32. Har du lätt att förlåta andra ?

mjaa, beror på vem

 

33. Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän ? 

Nej, det är fan sjukt..

 

34. Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz ?

mamma & cinita lite ibland som sitter vid köksbordet dom med :)

 

35. Finns det någon du bör reda ut saker med ? 

Ja.

 

36. Kommer någon ringa dig ikväll ? 

njaa, messa kanske  

37. Vill du ha ett förhållande just nu ? 

mjaa, visst, men ja letar inte ihjäl mig efter en , kommer de så kommer de=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Olofsson - 15 april 2010 12:46

igår snakka jag med syster på msn, och fick veta att de går rykten om mig, braa.- ska ta reda vem det e som sprider dom, im not so happy ! jävla äckel ställe man bor på! Puss!   p.s ni som har planer att bo i söderfors SKIIIT I DOM! ...

Av Emma Olofsson - 14 april 2010 18:53

när jag var liten hade jag några udda ideér, min kille skulle ha bil & vara rik, resten sket jag i, nu ska ni veta att jag var LITEN! innan ja ens dejtade killar överhuvudtaget. men som sagt rik & bil skulle han ha, helst en fiiin bil. ;) men senare ...

Av Emma Olofsson - 12 april 2010 21:58

ska  sova nu :) ta en smörgås först =)

Av Emma Olofsson - 6 april 2010 21:26

det här är rent sant,bara sanning (:   1.jag är rädd för en del människor, ja en del skrämmer mig rejält. & inte är det deras fel, dom bara lever ju, men ja får dåliga känslor från dom, &jaa jag ska gå till psykolog om det där, men ja hatar att ö...

Av Emma Olofsson - 6 april 2010 19:48

carro sov här i natt:) mötte henne ute vid elva igår, så gick vi hem te mig & kolla tv, och sen sov vi :)   drömde psyko drömmar, om massa skit, var på tårtkalas hos ett gammalt ragg, & hans tjej skulle döda mig, & allt, så var en kille där som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards