Alla inlägg den 6 april 2010

Av Emma Olofsson - 6 april 2010 21:26

det här är rent sant,bara sanning (:


1.jag är rädd för en del människor, ja en del skrämmer mig rejält. & inte är det deras fel, dom bara lever ju, men ja får dåliga känslor från dom, &jaa jag ska gå till psykolog om det där, men ja hatar att öppna mej för människor.


2. jag är så jävla sur jämt.& om det inte går min väg ska de inte göra de för någon, blir så ilsk för ingenting.

om nån blänger elr bara säger nå fel, så blir ja oftast pissed of, ja i tysthet. ha.


ja 2 sanningar om mig, så nu vet ni (:

Av Emma Olofsson - 6 april 2010 19:48

carro sov här i natt:) mötte henne ute vid elva igår, så gick vi hem te mig & kolla tv, och sen sov vi :)

 

drömde psyko drömmar, om massa skit, var på tårtkalas hos ett gammalt ragg, & hans tjej skulle döda mig, & allt, så var en kille där som ja snakkar mee en del nu, & han såg helt annorlunda ut, så kom min mamma & syster o hämta mig, så var dom arga för att ja bara dragit dit.

så när vi åkte hem åkte vi igenom dörrar& allt:O

så när ja vakna i morse o såg carro blev ja rädd xD hahah. glömskiiis,

 

nej nu ska jag & mamma ut o traska :)   



/emma o

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards