Alla inlägg den 5 april 2010

Av Emma Olofsson - 5 april 2010 20:18

min mamma är en superstar, hon e awsome!

som idag tex när jag hade duschat, så hjälpte hon mig att knäppa bh:N i bak, så sa hon,

- gumman hur mår du ?

ja ba

- jodåå, det duger iaf mamma

hon ba

- bra, för du ser inte ut att må så bra, men du är väl bara bakis eller nått ;)

- jo de e ja nog hahah! älskar dig mamma.

hon ba

- jag älskar dig med gumman& du är så fin :)

gullig konversation så där på kvällskvisten:)  älskar min mamma mest av allt,. det kan ni nog fatta=)


nej nu ska ja kolla tv & äta toast (:


/emma o

Av Emma Olofsson - 5 april 2010 17:40

dax för en fråga.



Alla får fråga mig en sak, vad som helst, ska svara ärligt på alla (:

Av Emma Olofsson - 5 april 2010 12:25

Kom hem vid 10 tiden i morse, i "prima" skick ;)

blev alkohol med josie,bullen&eino.

grogggiiis,

bullen skrattar som en häst xD men men,

josie somna på soffan så jag,eino&bullen kolla på crack karlsson på youtube & så xD helt sjuuukt !  hahahahha,

somna på einos soffa ja med, vakna av att bullen snarka, härligt (Y) hahahahahahhaha! ajaj, lite rolig kväll(:  men men, ja o josie tjaffsar som vanligt på fyllan, :( men löste sig hoppas jag.


pallar inte me mobilen idag, såå ni vet (:


& ikväll blir det gymma.se ! (:



/ emma o


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards