Direktlänk till inlägg 4 april 2010

i dont know ?

Av Emma Olofsson - 4 april 2010 12:52

sitter här igen;) gårdagskvällen spenderades med josie :) & med carro :) <3


gör alla idag ?  & händer i veckan ?

själv har ja inga planer :)träffa lite vänner,

& umgås med josie ofc (:

men lite planer har jag :)

1. filmkväll med bästa :)<3

2. umgås med mats nån dag :)

3. bara vara.

tror ni jag klarar de ? (; bara vara hemma ?

förut var ja de jämt, men nu bara kryper de i mig om ja sitter hemma en kväll.

haha! ;)


men nu ska jag dra & göra nå vettigt,

ikväll klockan 23:50 är det andra avenyn på svt! & ja missa de i onsdags så ja tack:) (Y)


men vafan.. josie kommer inte hem fören i kväll.. :(

men joppis är här nu :) sötaste bebiiiis! <3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Olofsson - 15 april 2010 12:46

igår snakka jag med syster på msn, och fick veta att de går rykten om mig, braa.- ska ta reda vem det e som sprider dom, im not so happy ! jävla äckel ställe man bor på! Puss!   p.s ni som har planer att bo i söderfors SKIIIT I DOM! ...

Av Emma Olofsson - 14 april 2010 18:53

när jag var liten hade jag några udda ideér, min kille skulle ha bil & vara rik, resten sket jag i, nu ska ni veta att jag var LITEN! innan ja ens dejtade killar överhuvudtaget. men som sagt rik & bil skulle han ha, helst en fiiin bil. ;) men senare ...

Av Emma Olofsson - 12 april 2010 21:58

ska  sova nu :) ta en smörgås först =)

Av Emma Olofsson - 7 april 2010 16:04

1. En helt random brud kommer fram till dig och säger: "hej Vem är du?" Vad svarar du?  hej, emma, vem är du själv ?   2. Vad var det senaste du stoppade i munnen ? en donut ;D   3. I ditt senaste sms står det ? pussbrottas;) <3  ...

Av Emma Olofsson - 6 april 2010 21:26

det här är rent sant,bara sanning (:   1.jag är rädd för en del människor, ja en del skrämmer mig rejält. & inte är det deras fel, dom bara lever ju, men ja får dåliga känslor från dom, &jaa jag ska gå till psykolog om det där, men ja hatar att ö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards